Ny header! ↑ ↑ ↑

DATUM: 2013-07-17 KLOCKSLAG: 01:04:34
Nämen sedär, det gick vägen! Känns mycket bättre med en ny och enkel header, mer än det har jag inte ändrat faktiskt. Vi får se om jag ändrar mer imorgon eller så, annars tycker jag det ser jättebra ut, eller vad tycker ni? 
 
Klockan har precis slagit lite över ett och alldeles strax ska jag stänga ner datorn för att sova. Morgondagen ska jag spendera med Hanna nere på stan, hon lär komma och hämta upp mig runt halv ett men innan dess ska jag försöka uppdatera er, pussgodnatt!

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad har du för typsnitt på dina rubriker, älskar din design :)

Svar: Roboto, heter den. Tack! :)
Emelie Mårtensson

2013-07-17 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0