Bildlöst

DATUM: 2013-07-14 KLOCKSLAG: 02:32:20
Hej på er! Tänkte bara förklara hur det ligger till, det är så att jag har inte kommit in i tiden här i Sverige eftersom i Californien var vi liksom 9 timmar bakom. Jag somnar inte förens runt fyra på nätterna och sover fram till tolv och de resulterar att jag inte hinner blogga eftersom jag hittar på någonting nästan direkt när jag vaknar. Ska verkligen försöka vända på detta så jag kan uppdatera er bättre, jag ska även ta nya bilder till en ny bloggdesign eftersom den jag har nu är alldeles för gammal tycker jag! Så nu vet ni deeeet!
 
Idag har jag spenderat dagen tillsammans med Hanna som jag skrev i föregående inlägg, vi har åkt runt i stan, träffat folk, fått vuxenpoäng genom att ha handlat på maxi, ätit tacos, dunkat musik, kört drive-in på donken och bara pratat om allt mellan himmel och jord. Har iallafall haft en jättemysig dag tillsammans med mitt hjärta, ska även träffa henne i veckan innan hon åker till USA. Imorgon ska jag iväg med Johanna och titta på ett jobb, när jag ska dit och när jag kommer hem är oklart men det berättar jag för er imorgon. 
 
Jaja, nu ska jag försöka sova och vända tillbaka dygnet lite men vi får se hur det går, pussgodnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kalifornien, med K

Svar: Sluta tjata nu ;)
Emelie Mårtensson

2013-07-14 @ 13:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0