Prat och information på en torsdag

DATUM: 2013-12-05 KLOCKSLAG: 16:59:04
At the moment sitter jag framför två dataskärmar, ena där jag pluggar och andra där jag bloggar, lyssnar på musik och är inne på tumblr på. Det är så jag jobbar förstår ni, måste ta lite pauser sådär, hehehe... Well, idag har jag pratat inför niorna samt fått information om de inriktningar som jag inom kort ska välja mellan. Jag har nu dock blivit hundra procent säker vad jag ska välja, vilket känns skönt men nu ska jag börja fundera på vad jag ska välja för i-val. Mycket som ska väljas förstår ni, men äh, det är roligt!! Senare ikväll väntas ett danspass med mina favoriter i Spectra, kommer bli muchas roligt! Hörs senare lovers!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0