Kära, underbara och mysiga fredag

DATUM: 2013-12-06 KLOCKSLAG: 16:15:11
Jag är verkligen överlycklig över att det är fredag idag, har varit trött och slö hela veckan så jag behöver en helg för att bara vila och ta det lugnt. Efter skolan tog jag och Elin oss en tripp på stan, efter en timme gick Elin till bussen och mamma kom ner. Hem från stan fick jag med mig några galgar och ett skärp, är jättenöjd med det! Snart vankas det middag här hemma och ikväll ska jag sitta bänkad framför tv-skärmen och kolla på idol. Inte för att det är final utan mest för att The Fooo ska vara med och för att de andra idolerna kommer och uppträder! Bryr mig inte om hur resultatet blir, mina favoriter har redan åkt ut så... På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0