Answers about my 2013

DATUM: 2013-12-21 KLOCKSLAG: 17:55:42

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, massvis med saker!

Hur har ditt 2013 varit? Hur bra som helst! Klart man har sina ups&downs men trots det, jättebra!

Blev du kär i år? Nej det blev jag inte.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 18 juni, då jag träffade två ur The fooo på arlande samt åkte till Californien. Men även massa fler datuuuum!

Vad är din största framgång 2013? Skolan eller dansen kanske? Jag vet faktiskt inte!

Bästa köpet? Oh man.. Köpte massa men mina nike free run kanske?

Vad spenderade du mest pengar på? Matmatmatmat........

Gjorde någonting dig riktigt glad? Min familj och vänner!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Wake me up, Hur dom än, Push play, Build a girl, Larva (far away), Beauty and a beat och Feel this moment.

Vem har du umgåts med mest? Massvis med personer!

Har du haft ett förhållande under 2013? Nope!

Vart reste du under 2013? Oslo, London, Californien (San francisco, Las vegas & Los angeles m.m) och Oman.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? En pojkvän!

Vad gjorde du på din födelsedag? Umgicks med mina vänner!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Det finns det säkert. Kommer inte påååå bara.

Vem saknade du? Tråkigt nog ingen, hade dom jag ville i min närhet.

De bästa nya människorna du träffade? Moaaaaa!!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ta vara på året, gör det som gör dig lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0