16 december

DATUM: 2013-12-16 KLOCKSLAG: 16:14:15
Lite charmigare än vanligt, haha, skämt och sido. Måndag igen och sista veckan i skolan denna termin. Har dock några saker kvar innan jag tar jullov, bland annat en analys om tre revolutioner i historia och ett matteprov om geometri på fredag, livet som samhällare (<33333333, skoja...). 

Efter skolan gick jag på stan tillsammans med Pauline en stund, köpte lite julklappar och hämtade ut en sak. Åkte hem och fortsatte dekorera pepparkakshuset och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska försöka skriva klart denna himla analys nu och därefter ska jag äta middag för att sedan åka iväg på dans. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0