11/12-13

DATUM: 2013-12-11 KLOCKSLAG: 17:24:34
Mitten av veckan och roligt datum är det idag (11/12-13), bra humor jag har vavava? Skoja. Hade tur och fick sluta skolan en och en halvtimme tidigare idag, sånt blir man glad över! Fick reda på ett resultat på en svenska redovisning som jag är mycket nöjd med, samt gjorde vi en rapport i naturkunskap. Något annat som skulle vara intressant att skriva var det inte haha. Har precis ätit middag och snart ska jag plugga lite historia. 
 
Förresten så fick jag hem ett nytt skal till min fjunk idag, är jättenöjd verkligen, det är sååå fint! Hade tänkt att visa det imorgon med tanke på att nu är det kolsvart ute och bilderna skulle bli hur dåliga som helst. Well, nu ska jag gå och göra mig lite te för att sedan sätta mig och plugga, huuugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0