20 augusti

DATUM: 2013-08-20 KLOCKSLAG: 21:15:21
Dagen började jag med att spendera på sjukhuset i en timme hos farmor och en halvtimme hos farfar, därefter gick jag in till stan där jag träffade Gabriel, vi pratade en stund och lite senare kom även Lovisa. Vi gick runt i stadens affärer ett tag och sen gick Gabriel och vi gick till Pause för att äta. Hände världens incident där, fick hela min macka över mig, hahaha fick dock tillbaka pengarna så det blev helt gratis för mig! När vi satt där kom även Eddie och gjorde oss sällskap, vi gick runt ett tag tills vi sa hejdå till Eddie och åkte till Hanna tillsammans med Nelli, där åt vi pannkakor och skrattade innan jag tog bussen hem halv åtta. Nu är jag hemma och har precis kollat klart på idol, och jag hade tänkt att spendera kvällen till att titta på serier som vanligt hehe..
 
Tack så oerhört mycket för all respons på förra inlägget, ni är fantastiska!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0