Uppupp och iväääg

DATUM: 2013-04-18 KLOCKSLAG: 14:57:00
Detta är ett tidsinställt inlägg så när detta publiceras är jag mest troligt i skolan eller på flygplatsen. Jag hade bara tänkt att skriva ett litet inlägg om ikväll när jag åker till Oslo. Flyger härifrån Östersund runt 16.00, landar på arlanda en timme senare och där spenderar jag två timmar och sedan runt 19.00 lyfter ett nytt flyg som ska ta mig till Oslo där jag slutligen landar klockan 20.10. Kommer ta flygtåg in till själva Oslo där jag blir hämtad av Karoline och hennes föräldrar sen får vi se vad vi gör! Åh vad kul jag ska ha!! Kommer uppdatera er lite när jag är där annars får ni stå ut med några tidsinställda inlägg, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0