Sunday

DATUM: 2013-04-14 KLOCKSLAG: 13:26:04
Helgen har gått otroligt fort måste jag säga men det är lika bra för just nu vill jag bara att det ska bli torsdag så jag åker till Oslooo (vet att jag tjatar, sorry peopleees). Jag och Sara vaknade runt tio och sen åt vi frukost och därefter gick vi ut och fotade lite. Ska visa lite bilder på Sara senare så titta in då och jag har censuerat mitt ansikte där ↑ för att jag var helt ofixad och såg störd ut maha. Jaja, nu ska jag plugga och göra mig lite lunch, puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skulle inte du berätta om ditt sommarjobb? ☺😊

Svar: Oj det glömde jag! Skriver ett inlägg om det nu på direkten! Tack för påminnelsen!! :)
Emelie Mårtensson

2013-04-14 @ 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0