Sunday evening

DATUM: 2013-04-28 KLOCKSLAG: 21:58:33
Atm så sitter jag och tittar på The hills, vet inte hur många avsnitt jag har sett men äh, det är så otroligt bra så det gör ingenting! Vad mer har jag att säga egentligen? Ska snart gå och lägga mig för imorgon väntas ett nationellt prov i engelska hela förmiddagen så jag måste vara pigg. Efter skolan ska jag ner till gymmet och träna tillsammans med Teresia, hoppas på ett mördarpass så jag har träningsverk på tisdagen. Har bestämt mig att jag ska börja träna järnet nu, jag mår så mycket bättre av det och just nu känns det som att det behövs. 
 
Förresten så har mina läsare mer än dubblats idag så jag önskar er nya välkomna och hoppas att ni stannar!! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0