Godmorgon

DATUM: 2013-04-17 KLOCKSLAG: 07:05:16

Ligger fortfarande i sängen och tänkte göra ett inlägg från mobilen innan jag går upp och fixar mig för skolan. Idag på morgonen väntas ett två timmar långt nationellt prov i historia och därefter har jag en massa lektioner sen slutar jag runt fyra. Efter skolan ska jag hem och packa och om jag har tur så kommer Sara hit och hjälper mig med det. Haha, jag är sämst på att packa så lite hjälp skulle då icke skada. Kan inte fatta att det är imorgon jag åker, allt har gått så fort och imorgon åker jag?? Åh det ska bli så sinnessjukt kul och jag längtar så mycket! Ska fixa tidsinställda inlägg till er så inte bloggen står still under tiden då jag är borta. Nu måste jag gå, puss och ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: clara

emelie, om du vill kan jag uppdatera som gästblogga om du vill det? kramkram

Svar: skriver på facebook! puss!
Emelie Mårtensson

2013-04-17 @ 20:53:59
URL: http://claraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0