Hur mina VS-dofter luktar

DATUM: 2013-09-27 KLOCKSLAG: 17:07:17
Det har varit några som undrat hur mina VS-dofter luktar så nu tänkte jag ta tag i det och berätta, here we go!
 
Strawberries & champagne: (vilda jordgubbar & champagne) Jag tycker att denna luktar starkt men gott, precis som det står på flaskan luktar den en blandning av jordgubbar och champagne.
 
Such a flirt: (stjärnfrukt & vit orkidé) Luktar sött, nästan mot lite bubbelgum "hållet", en av mina favoriter, den luktar jättegott verkligen! Har även denna som body lotion och mellan misten och lotionen är det ingen skillnad på lukten.
 
Aqua kiss: (freeshia & daisy) Denna luktar jättefräscht, lite sött men inte alls lika sött som de andra dofterna. Detta är min absoluta favorit, den luktar verkligen hur gott som helst!
 
Mango temptation: (mangonektar & hibiscus) Till alla som älskar mango är denna perfekt, luktar sött och mango, helt uuuunderbar är den!
 
Love spell: (körsbär & persika) Luktar väldigt sött och starkt, precis som det står på flaskan så luktar den en blandning mellan körsbär och persika.
 
Coconut passion: (vanilj & kokos) Denna luktar så himla gott, luktar naturligt, inte så jättestarkt och inte så himla sött. Vanilj och kokos är en heeelt underbar kombination, smörjer mig alltid med denna efter jag har duschat.
 
Sheer love: (vit bomull & rosa lilja) Luktar sött men inte alls för sött, även denna är en av mina favoriter!
 
Pure daydream: (pärlorkidé & rosa vinbär) Påminner lite om tvål men det luktar otroligt gott!
 
Pure seduction: (freeshia & rött plommon) Denna luktar sött och är en av de "vanligaste" dofterna som folk har. Jag har tröttnat lite på lukten men den luktar gott!
 
 
Amber romance: (bärsten & vaniljsås) Gaaash, denna luktar så naturligt och gott! Jag tycker att den luktar en blandning mellan vanilj och mandel, vilket luktar jättegott!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Super bra hjälp. Jag har haft svårt att bestämma vilken som jag ska köpa(jag har such a flirt men vill ha en till) men nu har jag bestämt mig.

2013-12-06 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0