Helgen

DATUM: 2013-09-30 KLOCKSLAG: 19:09:34
Tänkte berätta vad jag har gjort i helgen eftersom bloggen har stått stilla då, so well, here we go!

Lördag: Åkte upp till Åre på morgonen med familjen, väl framme åt vi lunch i stugan och därefter åkte vi in till byn där det var höstmarknad. Jag köpte ett ryggskydd som var mycket välbehövligt och mer än det fick jag inte med mig hem. På kvällen satt vi framför tven samtidigt som vi åt god mat och efterrätt, en himla lugn och skön kväll rätt sagt!
 
 
Söndag: Vaknade runt tio och då var det meningen att vi skulle ut och gå på fjället men under natten hade en förkylning kommit till mig så det blev ingenting sånt för mig, dock gick dem andra ut. Så jag spenderade min dag i soffan med flera koppar te och bara tog det lugnt! Senare runt halv fyra åkte vi hem till Östersund igen och kvällen spenderade jag hos Moa där vi tittade på Wallander.
 
Atm så väntar jag på Moa, vi ska plugga lite samt prata och bara mysa på, sånt som behövs vill säga! Hoppas att ni har haft en jättebra helg och en bra måndag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0