Fredag

DATUM: 2013-09-28 KLOCKSLAG: 00:17:11
Såååå, mina vänner nu ska jag uppdatera er! Idag på skolan kollade vi först på film & fick fika, åt lunch, blev bjudna på tårta och därefter hade vi matte och sen sa vi tack och hej för denna vecka. Vandrade runt på stan tillsammans med Sara och Saga där jag fick med mig ett undervattensskal till telefonen hem, hämtade även ut ett paket med kläder som jag visar till er någon annan dag. Kvällen har jag spenderat hemma hos Moa med henne och Kajsa framför idol där det även bjöds på godis och karaokesjungande haha..
 
Imorgon ska jag åka till Åre, är ju nämligen höstmarknad där så vi ska upp och kolla lite, samt titta till stugan & den nya liften som håller på att byggas precis vid oss! Kommer hem på söndag men jag hade tänkt att försöka uppdatera er genom mobilen men vi får se hur det går, puss så länge, sov så gott1
 
 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

härliga bilder :)

2013-09-30 @ 19:46:54
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0