22:33

DATUM: 2013-09-17 KLOCKSLAG: 22:33:42
 
 
Ett blandat urval av bilder. Har varit i skolan och på dansen i stort sätt hela dagen, har varit borta i totalt tolv timmar haha, kom nämligen hem lite över åtta och då var jag helt slutkörd. Sen dess har jag duschat, ätit både keso och sedan morotskaka, pluggat och lite sånt där som behövs. Nu hade jag tänkt att gå och platta håret och efter det har jag planerat att gå och lägga mig, börjar kvart i tio imorgon men det är skönt att sova hehe.. Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Tynelius

hahah men alltså sitter du och käkar keso ur burken?? ;)

Svar: heheh ja! :))))
Emelie Mårtensson

2013-09-18 @ 19:52:36
URL: http://saaratynelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0