Tuesday

DATUM: 2013-09-24 KLOCKSLAG: 20:15:00
Idag har jag spenderat den mesta av min tid på skolan, slutade nämligen inte förens tjugo i fem.. Dock gjordes min dag när jag, Emma och Björg gick iväg och åt sushi på lunchen, fiskgratäng är ingenting för oss nämligen, men sushi var gudomligt gott!! När jag slutade åkte jag hem, åt middag och sen åkte jag till dansen för att ha lektion med mina ungar, därefter tog jag bussen hem tillsammans med sällskap av Elin via telefon. Atm så lyssnar jag på musik, ska kolla runt lite efter vinterkläder och sen ska jag sova tidigt, pussar!
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad går du för linje på gymnasiet? skulle vara roligt att veta :)

Svar: Jag går samhälle! :)
Emelie Mårtensson

2013-09-24 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0