Onsdag

DATUM: 2013-10-02 KLOCKSLAG: 22:15:00
Har haft en lång dag, när jag klockan kvart över fyra slutade skolan så gick jag, Saga, Elin och Emma iväg och köpte oss lite sallad och därefter satte vi oss på biblioteket och pluggade till fredagens matteprov i sisådär två timmar. När jag kom hem duschade jag en snabbis och därefter gick jag till Moa där det bjöds på middag och tjejsnack och när klockan närmade sig nio gick jag hem igen.
 
Skulle mer än gärna bara lägga mig i sängen och sova fram till höstlovet, jag är så less på att vara förkyld & sjuk, på allt plugg, på att aldrig helt kunna "andas ut" och sådär, jag behöver åka bort lite. Som tur är så är det bara 21 dagar tills jag åker till Oman, längtar så oerhört mycket ska ni veta!! Återkommer, pussar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0