Wiihooo, here we go!!

DATUM: 2013-05-30 KLOCKSLAG: 21:51:17
Nu har jag stängt igen resväskan, handbagaget är klart och det enda som saknas är att klockan ska bli lite över tio för då ska jag åka ner till stationen och möta upp dom andra. Är heeelt hype så jag vet inte vaaad, oh my gaaash!!! Åker nattåg till huvudstaden inatt så jag hoppas på att vi får hoppas att vi får sova nått på tåget. Vi landar i London imorgon runt elva och då ska vi äta lunch, åka till hotellet och därefter åker vi in och shoppar inne i London, ååååååh jag äääär så glad!!! Sofie hälsar btw. Vi höööörs när jag hittar internet, ha det så himla bra mina vänner för det ska jag ha!! PUSSPUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0