This evening

DATUM: 2013-05-09 KLOCKSLAG: 00:10:52
Gammal bild på min och min kära vän. Efter jag hade ätit middag cyklade jag ner till Amanda, vi spelade basket, åkte till affärn och köpte gotta, tittade på hockey, åt chips & dipp, pratade, åt jordgubbar, skrattade, drack cola och till sist sjöng vi singstar tillsammans med Andrea och Ida. Haha åh, jag hade det himla mysigt och jätteroligt iallafall och jag hoppas att ni läsare också har haft en jättebra dag!
 
Nu har klockan slagit några minuter över tolv och jag ska gå och lägga mig för att imorgon klockan elva ska jag befinna mig i danslokalen tillsammans med Spectra för hårdträning samt fotografering av LT!! Goodnight dear readers! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0