Saturday evening

DATUM: 2013-05-04 KLOCKSLAG: 23:19:41
Nu har jag tvättat bort mitt smink, borstat tänderna och satt upp håret, nu väntas ett eller två avsnitt av The hills innan jag ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag nog inte ner till stan utan ska vara hemma och fixa och dona inför veckan då jag har nationella i matte, uppvisning och sådär så det gäller att plugga och sy imorgon. Ska förresten börja sola solarium lite då och då för att "bygga upp" en solbränna inför sommaren då jag icke vill gå runt som ett lik haha.. Puss och kram så länge!

Glöm inte att köpa biljetter till showen, köp via mig eller på lilla larssons guld. Finns även att köpa på plats på lördag innan 18.30 och på söndag innan 15.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0