Rosa mjukisbyxor med ett vitt snöre

DATUM: 2013-05-21 KLOCKSLAG: 21:46:57
Vet inte hur många avsnitt jag har sett av andra avenyn idag hehe, det är i stort sätt det jag har spenderat min tid till hehe. Annars då, jo imorgon är det onsdag och bara 8 dagar tillls jag åker till London, iiiiiip!! Det mesta av skolarbetet är färdigt så vi gör ingenting speciellt på lektionerna, har dock en teknik-uppgift, ett kemi-prov samt ett hemkunskapsprov att göra klart men det fixar sig! Nu ska jag fixa mig lite för att sedan kunna gå och sova, sov så gott hörreni! 

Kommentarer
Postat av: elin stridh

andra avenyn är asbra :D

2013-05-22 @ 16:03:50
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Anonym

hur har du lagt in instagram bilder på din sida av bloggen?

Svar: http://snapwidget.com/Scrolla ner där och fixa lite! :)
Emelie Mårtensson

2013-05-22 @ 16:12:49
Postat av: Anonym

jag provade det där, men användarnamn försvinner efter man har tryckt kodmall

Svar: hmm.. konstigt, då vet jag inte..
Emelie Mårtensson

2013-05-22 @ 17:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0