Om London resan

DATUM: 2013-05-29 KLOCKSLAG: 21:33:23
Imorgonkväll börjar vår lilla resa till London, det är alltså jag och sju andra tjejer som åker iväg (varav två vuxna). Vi tar nattåget härifrån ner till Stockholm klockan kvart i elva, när vi kommer fram på fredag morgon tar vi buss till Skavsta för att sedan flyga därifrån till London. Vi kommer bo på ett hotell och där kommer jag inte ha tillgång till internet men jag ska försöka hitta internet lite här och var så jag kan uppdatera er iallafall. Men som en liten "backup" så har jag min kära vän Clara som kommer att blogga under tiden då jag är borta. 
 
I London ska vi självfallet shoppa, umgås, uppleva saker som madame tussads, big ben, åka london eye och bara ha det så himla roligt!! Ser fram emot detta så himla mycket, samtidigt som det pirrar i magen och jag är lite nervös så är jag helt säker på att vi kommer ha det helt underbart. En video med det jag har köpt kommer jag göra när jag kommer hem, bara så ni vet, det har nämligen varit efterfrågat av er läsare.
 
Vi landar i Sverige igen på måndag morgon och sen spenderar vi dagen i Stockholm fram till klockan fem då tåget går hem till Östersund igen. Håller alla mina tummar till att det blir fint väder i London under tiden vi är där och att affärerna har massvis att bjuda på samt massor av rea! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0