Mitt liv som bonde

DATUM: 2013-05-27 KLOCKSLAG: 17:09:00

Rutig skjorta, svarta byxor, gul&svart keps och en mustasch, så såg jag ut idag. Jag var alltså utklädd till bonde på spexfotot, varför? Jo för jag tyckte det verkade kul, gillar att bjuda på mig själv plus att jag blir kallad stadsfjolla, så ni som säger det, här ser ni att jag har en bonde i mig! Haha, det var faktiskt otroligt kul med spexfotot, så ni som går i åttan nu har någonting att se framemot. 

 

Har precis ätit middag och strax ska jag åka iväg till elgiganten för att köpa ett minneskort till min kamera, det behövs inför London ska jag säga er. Vi hörs när jag kommer hem igen, puss.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Spex är sååå kul :D

2013-05-27 @ 17:32:57
URL: http://amandisss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0