Otroligt lycklig men smutsig i ansiktet

DATUM: 2013-05-11 KLOCKSLAG: 22:03:00


Åh vad jag är lycklig just nu, showen gick jättebra om man bortser från lite småfel och sånt där men annars var allt perfekt! Det var mycket folk som tittade och alla skrek och gav en massa applåder, fick massa komplimanger och det gör mig så otroligt glad, åh vad jag är lycklig!! Sista showen är imorgon klockan 15:00 på Storsjöteatern, ni borde verkligen gå och titta. Biljetter finns att köpa där 80kr respektive 100kr, KOMSI KOMSI! 

Har inte haft det svarta lortet i ansiktet hela showen utan bara på en speciell dans, för er som tyckte det ser lite konstigt ut haha. Längtar redan tills imorgon då det är ännu än show och jag hoppas den blir ännu bättre än denna! Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0