Förlåt kära läsare

DATUM: 2013-05-15 KLOCKSLAG: 21:14:47
Tänkte bara berätta kort om gårdagskvällen då jag var på niornas dans. Det var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde, det var massa som dansade, kul att träffa alla människor och det bjöds på en himla massa skratt och dans, det blev himla bra! 
 
Idag så var jag i skolan fram till fyra och då cyklade jag till Sofie, väl där gjorde vi middag (kyckling och potatis plus bea, var hur gott som helst!!) och klockan sex befann vi plus fyra andra tjejer och våra föräldrar oss på skolan för att ha ett möte om London som vi åker till om 15 små dagaaar, wehoooo vad taggad jag ääär!! Efter det så cyklade jag, mamma och pappa till farmor och farfar för att hälsa på dom. Jaja, nu måste jag plugga för att göra klart min slöjduppgift, men ha en fortsatt bra kväll så hörs vi, pussar!
 
PS. Förlåt för den kassa uppdateringen, det ska bli bättre, promise! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0