Bildlöst kvällsinlägg

DATUM: 2013-05-27 KLOCKSLAG: 22:50:02
Började titta på en film med mina päron men jag orkade inte titta klart
på den så jag gick och la mig i sängen istället. Så nu ligger jag här med datan
i knät och lyssnar på musik samtidigt som jag skriver detta. Imorgon börjar jag en
timme senare än vanligt och det känns helt underbart skönt!! Kommer totalt ha tre
lektioner imorgon och därefter tar jag mig en tripp till solariumet och sedan ska jag
hem för att börja packa inför London. Jag vet att det blir mycket snack om det nu
och det ursäktar jag för men ni förstår inte hur mycket jag längtar hehe.. Ni får helt
enkelt stå ut med mitt tjat tills jag åker. Nu ska jag sussa, godnatt mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0