Åttonde maj

DATUM: 2013-05-08 KLOCKSLAG: 17:10:37
I en ljus jeansjacka och ett spetslinne med volanger har jag strosat runt i skolan idag. Gjorde ingenting speciellt i skolan så jag har ingenting att berätta därifrån, slutade runt fyra och sen åkte jag hem. Nu är det långhelg och vad jag ska göra ikväll är oplanerat, vi får helt enkelt se om jag stannar hemma eller om jag går ut och träffar någon. Dock måste jag upp tio imorgon eftersom klockan elva är det hårdträning i danslokalen som gäller, in i det sista!
 
Annars då, jo imorgon är det bara tre veckor tills jag åker till London, vilket känns helt sjukt med tanke på hur fort allt har gått. Innan dess ska jag dock ha gjort massa inlämningar i skolan, några nationella prov och sånt där men det kommer ändå gå så otroligt fort! Längtar ihjäl mig tills vi åker... 
 
Nu ska jag strax äta middag och efter det ska jag försöka få tag i min vän Oskar och fråga om han vill hitta på någonting ikväll, vi hörs! (Sikket himla långt inlägg det blev, cred till er som läste hela ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0