Årets två shower är avklarade √

DATUM: 2013-05-12 KLOCKSLAG: 19:35:00
Även idag har jag lort i ansiktet, det är ifrån avslutningsdansen då vi var zoombies. Nu är detta års uppvisningar avklarade, känns tråkigt måste jag säga för nu vill man bara fortsätta och dansa menmen.. Får hålla tummarna att det blir mera dansande framöver så jag slipper vänta enda tills hösten. Jag är otroligt glad iallafall men kroppen är helt slut och gör ont, muskelknutar i ryggen och blåmärken över hela kroppen är inte att leka med.. Längtar redan till nästa års shower då jag troligen har en egen dansgrupp ståendes och dansandes på scenen!
 
Är det någon av er som har bilder från uppvisningarna får ni gärna skicka dom till mig via facebook eller mejla till mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0