2013.05.23

DATUM: 2013-05-23 KLOCKSLAG: 16:35:51
Määän, huvvaligen vad jag saknar att vara brun.. Atm så ligger jag hemma i sängen och tittar på hotell i Los Angeles, förkylningen gör slut på mig så jag ligger halvt död i sängen. Har haft en bra dag då jag har avklarat ett kemiprov samt ett muntligt nationellt prov i engelska, hoppas på bra resultat nu bara! Annars då, jo om en ynka vecka åker jag till London så jag ska börja packa till helgen, gosh jag är nervös och spänd men ack så satans kul jag ska ha!! Nu vankas det mat här hemma hos familjen Mårtensson så jag uppdaterar sen, pussar.

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

Hej! hörde du mig på P3 i går?
Tänkte bara tips om mitt program där jag berättade min historia om att leva med Aspergers syndrom och psykisk ohälsa utan att jag visste om det som bla innehåller mobbning som gick så långt så jag valde att avsluta mitt liv, ett mycket viktigt ämne!
Så om du missa det så tycker jag att du ska lyssna på det nu i efterhand här http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/197423?programid=3052 :)
Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt vill bara sprida den viktiga information jag bär på:) kram Joanna

2013-05-23 @ 17:48:50
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0