10 om mig

DATUM: 2013-05-17 KLOCKSLAG: 10:56:00
Jag tycker att killar som pratar norska, göteborgska eller brittisk engelska är råcharmiga.
Uttrycken "lär ju" och "äre så?" stör mig jättemycket för dem är så otroligt fula.
Jag har ett ärr på min högra kind från att jag rev mig när jag var bebis.
Vart jag än går så har jag med mig en handkräm eller bodylotion.
Jag lyssnar på musik hela tiden, speciellt innan jag ska sova. 
På senaste tiden har jag blivit blyg för att träffa nytt folk.
I framtiden vill jag bli modejournalist och fotograf.
Jag har aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande.
Av bloggarna jag läser är 75% norska.
Jag sjunger alltid i duschen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: beundrare

du verkar vara en riktigt go tjej! skulle vilja lära känna dig..

Svar: Nämen så roligt att höra! Bara att höra av dig!
Emelie Mårtensson

2013-05-18 @ 01:09:58
Postat av: Anonym

Kan inte du göra ett inlägg där du skriver vilka bloggar du läser? Skulle vara jättekul!

Svar: Fixar det i helgen!
Emelie Mårtensson

2013-05-23 @ 23:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0