Tuesday evening

DATUM: 2013-03-12 KLOCKSLAG: 19:14:32
Ligger himla mycket kläder på min säng så jag ska strax ta tag i det och lägga in allt i garderoben samt lägga fram kläder för imorgon. Har precis hunnit duscha och nu sitter jag och snapchatar med Johannes. Efter jag har duschat ska jag se några avsnitt av The hills och lite senare ska jag platta håret och sedan gå och sova. 
 
Tänkte förresten att ni kanske kan dela med er av era spotift-listor? Är nämligen av ett stort behov av ny musik så jag tänkte att om ni kommenterar och delar med er av eran lista så kan ni få min? Iallafall, HÄR har ni min spotifylista så kommentera med eran!
 
Ps, har fixat designen så den är bra nu men om någonting ser konstigt ut för er så säg till så fixar jag det! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0