Kan inte sluta tjata..

DATUM: 2013-03-23 KLOCKSLAG: 11:26:51
Finner faktiskt inte ord om hur mycket jag längtar tills jag åker till London med sex till tjejer. Kommer shoppa järnet och har precis suttit inne på forever21s hemsida och dreglat över hur mycket snyggt och billigt dem har så där kommer jag spendera myyycket tid! Ska bli så sinnessjukt kul och ett perfekt avslut på nian och grundskolan, kommer aldrig glömma resan och det är jag säker på! 
 
Men innan jag åker till London är det Oslo som står på schemat och det kommer jag boka i början på april och troligen så åker jag andra eller tredje helgen i april och det är inte långt kvar!! 19 eller 26 dagar bara, wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0