Det skönaste plagget i min garderob

DATUM: 2013-03-18 KLOCKSLAG: 20:12:45
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp förslag på avslutnings klänningar? :)

2013-03-18 @ 22:23:40
Postat av: Anonym

Man kan inte kommentera på inläggen som inte redan har kommentarer så jag fick kommentera här istället, men två frågor; 1,Kan inte du ha en frågestund? Finns så himla mycket jag vill fråga dig men du har inte ask kvar. 2.Vart gör du dina kollage som på inlägget som heter "om jag var rik skulle jag bära det här"? Tack på förhand! Kram

Svar: Har en ask men använder inte den speciellt mycket, ska se vad jag kan få ihop! Håll koll framöver så ska jag fixa ett inlägg med lite frågor! :)
Emelie Mårtensson

2013-10-31 @ 18:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0