Den långa fredagen

DATUM: 2013-03-29 KLOCKSLAG: 19:43:23

Hejhej kära läsare! Jag har spenderat den mesta tiden av dagen tillsammans med Carro. Istället för att stå i långa köer och åka i uppkörda backar så satte vi oss på isen och solade i några timmar och inte förens halv den var vi ute i backen igen och då var det inga köer alls så det var toppen! Nu sitter jag och tittar på tv och väntar tills klockan ska bli åtta för då börjar Let's dance så yes, jag ska mysa på i stugan ikväll. Hoppas ni har haft en bra långfredag för det har jag, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hur får du vissa av dina bilder blekt på? Så man fortfarande ser vad de är på bilden men de är som ytan är blekare, hehe.

Svar: Redigerar i appen Fotor eller fixar till kurvorna i Photoshop :)
Emelie Mårtensson

2013-03-29 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0