Andra dagen i mars

DATUM: 2013-03-02 KLOCKSLAG: 22:08:00
 
Vaknade upp bredvid Sara och tidigt i morse tog hon bussen till Vemdalen, jag har spenderat min dag tillsammans med Molly då vi har gått runt på stans gator och tittat in utbudet av kläder, tagit en fika och dampat haha.. Gick till lägenheten då vi tog med oss banan, hallon och choklad som vi sedan åt (se bilden) därefter gick vi hem till mig för att äta middag och sedan se på melodifestivalen och vår älskling, Anton Ewald (♥♥). Nu har Molly åkt hem och jag funderar på att sätta igång en film och mysa framför den i min ensamhet. Imorgon åker jag upp till Åre med familjen men jag kommer mobilblogga så, don't worry people! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0