video på instagram

DATUM: 2013-06-20 KLOCKSLAG: 22:33:00
Hej, redan torsdag en vecka har gått på sommarlovet, helt sjukt säger jag bara. Iallafall idag har jag fikat med Alma på törnes, jobbat samt tillbringat kvällen med sofia, kalle och elliot lite överrallt både i östersund och på frösön. Kom precis hem och ska börja packa tills helgen då jag ska åka till Rörön/Svenskavik för att bla: fira midsommar med en del av släkten på pappas sida. Ska även träffa Elin som jag inte vart med sen förra sommaren,iih. Uppdaterade precis instagram och upptänkte att man nu kan filma också, ungefär som vine om ni vet vad det är. Nu ska jag börja packa, ha en bra kväll och midsommar! /clara
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0