Update from San Francisco

DATUM: 2013-06-21 KLOCKSLAG: 05:43:20

Hejhej läsare! Tänkte uppdatera er lite så ni har någonting att läsa av mig och så att ni ser att jag lever. Klockan är runt tjugo i nio här men hos er är den runt tjugo i sex på morgonen så när ni läser detta lär jag sova. Iallafall, igår åkte vi runt i stan och såg massa saker, bland annat Golden Gate Bridge och Alcatraz (ska dit på måndag och kolla runt i cellerna och sådär) och sen gick vi och kollade runt i området där vi bor.

Denna dag bjöds det på shopping där San Francisco levererade hur bra som helst dock så resulterar det att jag har otroligt ont i fötterna nu. Idag åt vi middag i Fishermans's Wharf och det var hur gott som helst verkligen! Har haft en himla bra dag iallafall och det hoppas jag att ni också har haft!

Nu ska jag gå upp till rummet och duscha och därefter ska jag ta det lugnt innan jag somnar hehe.. Ha det så bra kära ni, vi hörs när vi hörs, puss!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan du inte göra en video haul när du har tid och visa vad du köpt? <3

2013-06-22 @ 01:09:10
URL: http://www.lifebylinni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0