Nästa destination, Californien!

DATUM: 2013-06-17 KLOCKSLAG: 13:24:29
Nu är vi så gott som klara här hemma och snart ska vi börja resan genom att
bila ner till Arlanda där vi sover inatt och morgondagen kommer bestå av flygning,
först till Frankfurt och sedan till San Francisco. Jag ska försöka att uppdatera från fjunken
så bra så möjligt annars kommer det finnas två personer, Clara & Molly som kommer 
uppdatera er under tiden då jag är borta. När jag har internet skriver jag säkert något litet,
annars tror jag att jag kommer vara mer social på instagram så följ mig där, emeliemartensson.
 
Ha det så otroligt bra för det ska jag ha! Puss och kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0