Fint avslut med en fin klass

DATUM: 2013-06-12 KLOCKSLAG: 21:11:00

Idag har jag haft den sista skoldagen tillsammans med min klass, imorgon är vi lediga och på kvällen är det niornas middag och på fredag är det avslutning som gäller. Denna dag spenderade hela klassen plus våra handledare i björbacka där vi gjorde massa roliga lekar, grillade, skrattade och umgicks och hade det himla mysigt! Det blev ett himla bra avslut, dock är det inte helt slut en men den sista dagen är avklarad.

 

För mig är det blandade känslor, kommer sakna klassen som helhet och vissa personer mer än andra men samtidigt ska det blir himla roligt att börja på en ny skola med nya människor till hösten. Men en sak kan jag säga, dessa fyra år kommer jag aldrig att glömma! Känns även jättekonstigt att vi alla inte kommer ses mera? Liksom vi har träffats varje dag (bortsett från lov) i fyra hela år och nu är det liksom slut på det.. Tack så mycket allihopa, nu gör vi morgondagen och avslutnings-dagen till två dagar vi sent kommer glömma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0