idag

DATUM: 2013-06-30 KLOCKSLAG: 23:27:39
Hej på er! SItter framför datorn och bara tar det lugnt. Idag vaknade jag sent, då jag klev upp och duschade och så. Sedan åkte jag och mamma tillsammans med ebba och hennes mamma och fikade på ett jätte fint fik här på frösön. Efter några timmar åkte vi hem, då jag och ebba åkte ner till sjön med en varsin gummibåt, vilket var jätte roligt. Pumpade upp dessa som tog ungefär en timma, men det var det värt. Sedan var vi ute på sjön, kolla min vine (Clara Martinsson) Cyklade hem, åt tackos till middag och sedan gick jag till fotbollsplan där jesper, erik, elliot samt ebba befann sig, vi cyklade runt en stund och sedan gick alla hem tidigt. Ja, nu är jag trött och tänkte pröva göra en video på videofy.me där jag svarar på några frågor. Får se hur det blir med det, hoppas ni haft en riktigt bra dag kära ni :-) kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0