Home sweet home

DATUM: 2013-06-04 KLOCKSLAG: 18:55:18
Nu är jag hemkommen från London. Jag kom hem igårkväll men då var jag så trött att jag knappt orkade stå upp, lite sömn under den 20-timmars resan hem gjorde att jag stannade hemma från skolan idag. Jag har haft det så otroligt bra i London, vi har shoppat, skrattat i mängder, sett olika saker och bara myst på tillsammans. Vad jag har shoppat kommer jag visa i en video till veckan, för tillfället har jag ingen ork till det heller. Denna kväll har jag ägnat min tid till att leta efter en skolavslutningsklänning (hittade ingen i London) samt lite funderande över allt möjligt (#djup). Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag lägga fram kläder inför imorgon då jag ska på studentfirande till min kusinvitamin samt en danskompis. Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0