gästblogg av mollsan

DATUM: 2013-06-17 KLOCKSLAG: 20:42:00

ÅHEJ emelies bloggläsare! Nu är jag tillbaka här och ska tillsammans med sötaste Clara blogga istället för Ems som ska ut och resa en massor, och jag är såklart avis som bara tusan.. Men hoppas för altl i världen att hon och hennes otroligt charmiga familj kommer ha en förjäkla grym och härlig resa som kommer bli oförglömlig! :-) 

För er nya som inte vet vem jag är, så heter jag Molly Blomberg och är en utav emelies närmsta vänner sen nåt år tillbaka. Jag bor i Hammerdal, en by ca 7 mil utanför Östersund och mitt liv är inte alls tillräckligt spännande för att kunna blogga haha. Förutom min OLLG-experience :D:D:D (måste få med den, för att det kan man skryta om i hela mitt liv, ihihihihi). Min blogg hittar ni förövrigt här. Tänkte sno med mig några av ems läsare när jag ändå kan moahaha. Nejdå, men nu ska jag nog till Andyyyy. Puss å hej! /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0