bra kväll

DATUM: 2013-06-30 KLOCKSLAG: 01:29:46
Sitter uppe i sena natten och äter popcorn och chips ännu en dag, nyttiga veckan jo men ellerhur.. Var ute och åt med mina päron på eastern, vilket var jätte gott med både för och efterrätt. Därefter åkte vi hem, mätta som aldrig förr ungefär. Promenerade då upp till Elliot där jesper och erik även var. Vart med dem ikväll tillsammads med Klara-Maria också, skrattat så jag dött och haft det jätte mysigt. Hade planer på att sova hos honom inatt men istället gick jag hem efter tolv och de får bli en annan dag istället :-) Nu ska jag fortsätta kolla runt på datorn och sedan tvätta bort smink och så, godnatt från mig! /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0