svenska sommar, jag hatar dig

DATUM: 2013-07-09 KLOCKSLAG: 20:04:00
Hej, allt bra med er? Med mig är det bra, mår riktigt bra fötuom att vädret gör min galen.. Idag har jag iallafall jobbar fyra timmar, cyklade hem och sedan blev jag bjuden på fika hos min vän evelina. Var där ett par timmar, vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord, mysigt. Därefter tog jag bussen till stan där mamma hämtade upp mig, åkte till lill-änge och reklamerade ett par skor, dock fanns inte de i stl och jag behöll de trasiga.. Nu har jag ätit middag och är nog den tröttaste människan på denna jord. Ska bara ta det lugnt ikväll, börja uppdatera på min egna blogg för imorgon kommer antagligen Emelie hem om jag minns det rätt :-) Och den bloggen hittar ni HÄR. Men några inlägg får ni nog av mig, hoppas ni haft en riktigt bra dag kära lässare. Jo förresten, fick en kommentar om vart man kan köpa vita byxor: Jag har haft två par och mina första vita köpte jag på Bikbok och dem jag köpte igår hittar du på vero moda. /C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0