Storsjöcupsveckan

DATUM: 2013-07-03 KLOCKSLAG: 00:08:00
Denna vecka hålls storsjöcupen i Östersund, kul att det händer någonting. Ett plus är att det alltid är fint väder under veckan, ikväll har jag vart på invigingen. Var med och dansade en "flashmob" (det stavas inte så) vilket är att låten startar och alla dansare står utspritt över hela torget, kulkul. Hänger på sportfältet alla dagar i veckan, dansar 14.00 på den scenen, var där och kolla om ni vill det! :-) Hoppas ni har och får en bra vecka! Förresten, emelie vekar ha det toppen kolla bara hennes instagram: emeliemartensson. åh, blir så avundsjuk. Och Molly vet jag inte varför hon inte uppdaterar, men jag antar att hon inte har något internet. Jaja, ni får helt enkelt stå ut med min halvkassa uppdatering, kram på er så länge! 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0