Borta över helgen

DATUM: 2013-12-13 KLOCKSLAG: 15:26:33
Åker alldeles strax ner till busstation för att sedan åka tillsammans med Moa hem till hennes "riktiga" hem, Funäs. Ska få träffa hennes familj och bara umgås och ha mysigt, ska bli jättekul! Har ni tur så kanske jag skriver ett inlägg men datorn hänger inte med utan den får stanna hemma i helgen.
 
Någonting speciellt som hände var att vi var på lucia samt blev jag tvungen att lämna in min skoldata hos datateknikerna för den ville inte ansluta till internet, hade tur med tanke på att mina dokument var kvar på datan när jag kom tillbaka efter en timme haha! Nu måste jag skynda mig, ha det så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0