Las vegas

DATUM: 2013-08-06 KLOCKSLAG: 17:06:21
Hade helt glömt att visa er bilder från Las vegas, ni har sett dom från Grand canyon men dessa har jag inte visat. På grund av att "dödshettan" var då vi var där (hade över 50 grader varje dag) så gick det inte att göra så mycket, det var verkligen alldeles för varmt.. Förutom att flyga helikopter över Grand canyon så tittade vi på olika hotell, gick runt på The strip (huvudgatan i Las vegas), samt solade och badade vid poolen på hotellet. Lite tufft att vi bodde precis vid MGM garden där Beyoncé spelade en av kvällarna, hehe. 
 
Kan iallafall säga att jag ska tillbaka till Las vegas när jag blir äldre för den staden måste nog vara en av de häftigaste städerna i världen! Allt är liksom uppbyggt i öknen och det är helt sjuuukt hur stort och tufft alla hotell, byggnader och allt är. Ni måste besöka Las vegas om ni får chansen!

Kommentarer
Postat av: Ella

Kan inte du göra ett inlägg om hur du redigerar dina bilder och vilka inställningar du kör på kameran? :)

Svar: Jo det kan jag nog, grejen är att det är så olika på varje bild eftersom man ändrar ju ljus och massa beroende på bilden! :)
Emelie Mårtensson

2013-08-06 @ 23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0