Fem av mig i gråskala

DATUM: 2013-08-26 KLOCKSLAG: 21:46:47
Hej på er! Första riktiga skoldagen var det idag, vet dock inte om jag kan kalla den riktig eftersom vi gick pratade och gick igenom massa papper och grejer menmen, det var iallafall skönt att sluta runt tolv. När jag slutade gick jag ner till stan med Saga och Teresia där jag fick med mig en snygg tisha innan jag gick till sjukhuset för att hälsa på farfar. Därefter åkte jag hem och sen träffade jag Sofie som jag spenderade kvällen med, vi åkte till maxi och köpte choklad och sen satte vi oss i en busskur och pratade & skrattade. Wellwell, nu ska jag lägga fram kläder tills imorgon, tvätta bort sminket och sen ska jag gå och lägga mig, sov gott babesss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0