00:09

DATUM: 2013-08-05 KLOCKSLAG: 00:09:42
 
Idag har jag varit med Johanna, vi har legat på en brygga där vi har badat, solat och ätit gott. Så andra doppet i storsjön är nu avklarat, haha dock tog det över en kvart för mig att hoppa i (hehe har blivit badkruka..). Runt fem åkte vi hem till henne där det bjöds på middag och efter det träffade vi Thyra en stund innan jag tog hejdå och cyklade till sjukhuset och hälsade på farfar. Ikväll har den mesta tiden gått åt till att titta på olika språkresor men jag har även twittrat, lyssnat på musik och bara tagit det lugnt. 
 
Wellwell, imorgon är det måndag och det vankas jobb klockan tio så jag ska upp klockan halv nio imorgon så nu är det nog dags för mig att sova. Sov så gott kära läsare, pussar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0